درمان موثر بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان موثر بیماری های کلیه

درمان موثر کلیه DiseaseMicro چینی Osmotherapy پزشکی یک درمان موثر برای بیماری های کلیوی است، تابع اصلی از آن است برای تمیز کردن عوامل بیماری زا سمی در کلیه ها. با حفاظت از کلیه های سالم را از آسیب بیشتر و تعمیر کلیه های آسیب دیده آن را می توانید به تاخیر می اندازد و یا جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیوی.
اثرات درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟
1. سم پاک کننده
فشرده سازی گرم در نقاط Shenshu دو جانبه (BL23) است به داروها میکرو فرایند است که از بین بردن سموم و بازیابی چی اصلی، و اعمال آنها در نقاط Shenshu (BL23) خارج. در چنین راهی، هدف از سم پاکسازی می توان به دست آمده، با سم های بیماری زا حذف و چی اصلی دوباره بازسازی شد.
2. اثرات کوتاه مدت
بهبود سریع از کلیه (افزایش کراتینین ادرار). کاهش ادرار در شب، بهبود استاز خون.
بدون علائم مسمومیت در سراسر بدن: رها و پوست خارش هیچ سلیقه آمونیاک در دهان؛ علائم بهبود در دستگاه گوارش؛ افزایش اشتها؛ بهبود اختلال الکترولیت؛ فشار خون پایدار. اختلال بهبود یافته در خون. هیچ نشانه ای از نارسایی قلبی؛ کم خونی بهبود یافته است.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که طب میکرو چینی Osmotherapy اثر خوبی در رفع این علائم و تنظیم عملکرد کلیه، پس از آن برای درمان بیماری های کلیوی بسیار مفید است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: